Fem stycken.

Musik har alltid påverkat mig så djupt, den gör ju det. Och det finns låtar som rotar in sig och som man osökt kommer att tänka på någon eller något speciellt när man hör.
Här är fem sådana: 

1.

Den här är bara så bra och texten berör mig oerhört djupt. När man känner att texten
är skriven för en själv, då blir den genast så mycket bättre.


2.

Tänker alltid på sommaren, sol och studsmatta. Och lycka.

3. http://www.youtube.com/watch?v=2f1pWjnfQjk4
Den här lyssnade jag sönder gång på gång på gång och trodde aldrig jag skulle få nog.


4.
 
Det var den här låten som från början fick mig att tycka om Kent. Åh, den är ju bara den finaste som finns.

5.

När jag hör den här gör det ont i hela kroppen. Hjärtat svider. Perfekt när man känner
sig ledsen och nere och vill stanna i det stadiet, eller om man skriver något sorgligt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte lite bra musiksmak du,puss

2011-01-10 @ 00:24:33
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0