helgen i tjugo meningar:

  • Mamma kom hit och hälsade på.
  • Det shoppades väldigt mycket på realisationen och mina pengar spenderades okontrollerat.
  • Jag inhandlade alltifrån kläder, presenter och saker till framtiden och mig.
  • Mitt hjärta gick sönder en stund samtidigt som luften tog slut och livet gick i en miljon bitar.
  • Jag ringde femtio, sextio gånger till en mobil som var död.
  • Jag hade mitt längsta mobilsamtal någonsin och när det var slut var min mobil så varm att den nästan brunnit upp.
  • Mamma och jag åt sushi.
  • Vi har sprungit runt i ungefär alla matbutiker som finns här.
  • Jag fick världens sötaste SMS .
  • För hundrade helgen i rad insåg jag hur galet kär jag är.
  • Har aldrig tidigare fikat så mycket.
  • Jag och mamma fyndade jordgubbar för tio kronor litern och ett halvt kilo bigarråer för trettiofem riksdaler.
  • Planerade pizzapicknick med finaste.
  • Lyssnade på himla, himla bra musik som man både kan somna, gråta och känna lycka till.
  • Började känna att jag faktiskt trivs bra här, väldigt bra.
  • Saknade ihjäl mig efter Mozart lite grann.
  • Gick upp ungefär arton kilo eftersom mamma lyxade till med allt möjligt gott.
  • Såg en väldigt knepig film som mest gjorde ont i kroppen.
  • Tillagade 6 stycken matlådor så jag ska ha ett tag.
  • Hade fasligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: mamman

det va verkligen jättetrevligt o mysigt =)

2011-07-04 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0