heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejhej

Igår tog lugna kulturveckan slut och jag och Angelica briljerade med världens bästa powerpoint. Synd bara att resten av människorna där förstod hur bra den var så vi hade fått vinna första pris. Så, nu är det i alla fall över och på måndag drar de seriösa otäckheterna igång igen. Långa dagar och jobbiga lektioner. Men på måndag är det nittiofem dagar kvar till studenten. Känns ju ändå rätt fint.
Jag har en hel hög med saker som jag egentligen skulle tagit mig an nu när det är helg och allt. Saker som jag skjutit upp minst en miljon gånger. Men nej, det blir ingenting av med det. Åtminstone inte idag.
Igår efter skolan for jag och Angelica in till Örebro, vandrade runt en stund, mötte upp Elin och åt hamburgare. Jag inhandlade en ny väska som jag är lite kär i, ett par svarta jeans, smink och en ansiktsmask. Ansiktsmaskens funktion ska jag snart återgå till.
På kvällen tillfredsställde jag mitt OC-beroende och åt pizza. Skräpmatens nationaldag igår, tänkte jag och svullade. Klockan tio sa jag och Elin nej tack till tråkig fredagskväll och skakade rumpa istället.
Åh, jag ska ju berätta mer om ansiktsmasken! Ikväll ska jag och Angelica hem till Elin för tjejhäng. Vi ska lägga ansiktsmask, basta, dricka bärs och bara ha det så himla trevligt.
På förmiddagen var jag till ridhuset och tränade ett pass. Min lille häst är guld.
Nu ska jag pälsa på mig lite och sedan bege mig ut i stallet för min favoritsyssla. "Lite" skitmockning. Härligt! Kan knappt vänta en sekund till...


Någon tappar vinterpäls.

Med den här bilden tänkte jag nog att det känns så himla finfint med våren som cirkulerar lite i luften.

Den här snubben har ni aldrig sett bild på förut, så håll till godo. Ehe.

Angelica undrade om den går att äta. Jag förstår vad hon menar...

Säg hej till min bästis.

Hejdå.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0