awesome

Enligt postens sida kommer min nya telefonlur idag. Klickade hem en xperia Arc S i lördags när jag blev lite shoppingsugen och inte kunde hålla mig längre. Min gamla spruckna stenålderslur får ta adjö ett tag. På inrådan av min lillebror, det tekniska lilla geniet, så blev det ingen ifån. Nu tänker jag sitta och dreggla ute vid brevlådan och vänta och vänta och vänta.
Vad jag gör vaken nu? Jo, jag är väl lite sådär lättväckt så minsta ljud där nerifrån så är jag klarvaken. Vi har inte alls tunna väggar och så och jag har inte alls fläktsystemet sitter så allt ljud kommer upp till mitt rum. Mums.
Btw. Är det ok att äta resterna i chipspåsen trots att klockan inte är mer än sju? Eh. Ja.
Om jag och telefonluren någonsin blir kompisar, vilket jag tvivlar på eftersom jag fick ungefär noll gram av det tekniska, så kanske jag till och med kan blogga ifrån den. Eller? Det är appar hit å dit å jag blir alldeles yr i bollen.
Nä. Chips och ensam mamma söker tills jag blir trött igen och kan somna om. Eller snarare; tills familjen lämnar huset.

Kommentarer
Postat av: Elin

Telefonen fungerar as bra! I alla fall min, har haft den i snart två veckor och är nöjd än så länge i alla fall :) <3

2011-10-18 @ 21:03:50
Postat av: Elin

Telefonen fungerar as bra! I alla fall min, har haft den i snart två veckor och är nöjd än så länge i alla fall :) <3

2011-10-18 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0