Finally

Äntligen Internet. Äntligen fick jag tummen ur, tog en impulsivtripp in till staden för att införskaffa ett bredband. Telia, tänkte jag, det är ju bra skit. Men den gubben gick då inte. Igår kväll löpte bredbandet på; ena sekunden med en väldig fart, andra sekunden besläktad med en liten snigelfarm. Jag var milt beskrivet vansinnig. Idag har det dock hållit i sig lite bättre, men jag tror nog att jag kommer lämna tillbaka det i alla fall. Känns lite osäkert att binda upp mig i 18 månader på något som behagar fungera lite hur som helst.
Hemma var det minsann både gratis, hade en väldig fart och fungerade på det stora hela felfritt. Varför blir man vuxen? Varför flyttar man?
Idioti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0