basket

Är nu på väg hem från Norrköping. Jag och E har varit och kollat på basket, EM-kval, Sverige-luxemburg. Nu är det så att varken jag eller E är intresserade av basket. Så hur hamnade vi här? Vi skulle fira 1,5 år tillsammans och jag ville förstås ge honom något fint. Jag letade runt på ticnet och hittade dessa biljetter. Inte någonstans såg jag att det stod basket- utan tog förgivet att det var fotboll. Vad vet jag om sport, liksom... Att em redan varit? Äsch! Ehe. Så några timmar senare så blir jag fundersam och utnyttjar min bästa vän google. Och ja. Inser att jag bokat.basket. Tack och lov blev ingen besviken utan det var faktiskt riktigt nice. Att Sverige vann hjälpte ju till på traven. Men bästa presenten ska vi fara på nästa helg. Färjestad (kärlek) - Frölunda i Göteborg! Kommer att bli AWESOME! Så, nu far vi hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0