tisdagen

I tisdags, då jag fortfarande inte kunde blogga, var det full fart. Sovmorgon (bästa med mitt jobb, sovmorgon varje dag om jag så önskar!) (vilket jag önskar typ alla dagar i veckan!!), lite jobb och så ridlektion. Det var awesome. Min häst är awesome. Jag är awesome. Vi är awesome. Har fått till finliret i traven, nu fattas bara samma kvalité i galoppen så är vi redo för LA. Känns fint då det bara varit massa skit hela tiden, gång på gång, som satt enorma käppar i hjulen. Nu håller jag tummarna så hårt att de vitnar för att det ska fortsätta såhär, för en gång skull.

Några år sedan nu, mycket har förändrats, men han är fortfarande det viktigaste någonsin. Min största kärlek i världshistorien.

Därefter skyndade jag hem och hämtade jycken och drog iväg på fotbollsmatch.
Saker som hände under fotbollsmatchen:
- Jag frös ihjäl ungefär tjugotvå gånger.
- Pixy slet sönder min jacka, inte med mening men jag ville grilla henne på spett ändå.
- Pixy träffade en hundkompis att busa med.
- Lekkompisen snubblade in i en stolpe, suttade käften i stålet, blev aparg(!!!) på Pixy = slutlekt.
- Pixy dreglade när den nya vännen, sen ovännen, fick korv av alla möjliga.
- Tjugo ton mygg bet mig.
- E släppte in 7 mål.
- Pixy rullade sig mot mitt ben som en loppbiten.
Saker som hände efter matchen:
- Pizza.


 
 

Kommentarer
Postat av: mamman

vilken tur att mamma kunde laha jackan...

2012-08-31 @ 22:43:06
Postat av: mamman

laga o inget annat

2012-08-31 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0