Snart så.

Det börjar hända saker och nu närmar det sig verkligen. På riktigt. Innan har det mest känts som tomprat, sådant man säger bara för att man snart fyller tjugo och tycker att det borde vara på sin tid. Men så hände det.
Vi har spacklat och slipat och målat och målar. Det är en del målande kvar men ändå inte alltför mycket. Så inom loppet av max två veckor ska jag flytta in i min lya, mitt egna boende, mitt första Ida-place. Det, mina vänner, det är awesome i särklass!
Jag ska adressändra, skaffa bredband, storhandla, boka tvättid; och det är så häftigt!
Men först av allt ska jag köpa en burk Nutella och ställa in i kylskåpet. För det har jag aldrig någonsin gjort här hemma. Hemma hos mina föräldrar.

Och btw, jag vill ha mycket besök! Jag älskar människor som vill komma förbi, oavsett om det är med ett litet sms i förväg eller spontant. (okej, spontant är tufft men det friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks me out! sitter och pillar mig i näsan varvat med naveln och så plötsligt ringer det på dörren. aaaah. precis.)


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag vill helst slippa se pulvret från naveln så jag skickar väl ett sms innan jag ringer på!!! Kram o grattis till din nya lya! :) Anne

2012-02-18 @ 20:44:14
URL: http://pulvazstindra.blogg.se/
Postat av: Cornelia

IDAAA. Grattis min vän! Jag vill komma och hälsa på!!! :D

Kraaam <3

2012-03-22 @ 19:49:11
URL: http://corneliastahlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0