salig blandning från mors dator


Glupsk hund satte fast sig i köttstyckepappret. Rätt lagom åt.

På väg till Sthlm för sommarjobb. I år blir det inte någonting av med det.
Lite synd men samtidigt skönt. Äsch. Jag vet inte så noga.

Min bild som jag skickar med CV:et när jag ansöker om jobb.

Skoja bara. Jag använder den här. Ser onykter ut, enligt mamma, och det
hade väl svalts ett par saftflaskor men mest hade jag nog feber. Och gula tänder. Mums.

Och en sådan här söt kobebisbild hade liggandes minsann.
Har ungefär trehundra kobilder från förra årets koutsläpp liggandes,
ogenomgådda och oredigerade. Skäms.

Usch. Så mycket jag inte gjort på länge. Bakat. Syltat. Fotat. Skrivit. Krånglat. Grejat. Pysslat.
Har svårt att få luft ibland.

Jag har varit sjuk också. Influensa och luftrörskatarr. Det var inte så fasligt roligt.

Och så i fredags träffade jag en mopsvalp som hette Solveig, jag klappade och ville ta med den hem.
Små ekorrar har flyttat in vid sadelkammaren och tussilagosarna blommar för fulla muggar på solsidan.
Jag ska införskaffa mig utemöbler och en grill och därefter kan sommaren få komma.

Puss.

.. i miss you,
bet I guess this is the best ..
.. for you
for me ..


.- saknar någon att prata ihjäl mig med.

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, mår du bättre nu? Luftrörskatarr låter inte roligt alls. Jag vill grilla med dig när jag kommer hem, okej? Är visserligen i december men det gör väl inget? Fy så jag saknar dig just nu! Hoppas du mår bättre och att allt är bra! <3

2012-03-26 @ 05:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0