brrrrrrrrrrrrrr

06.39 - Ida är klarvaken och kan omöjligen slappna av.
06.54 - Äter halvfruset ris.
07.01 - Kollar facebook.
07.07 - Spelar poker.
07.30 - Försöker sova. Räknar till hundra baklänges.
07.32 - Spelar poker.
07.46 - Försöker sova. Räknar till hundra baklänges två gånger.
07.50 - Spelar poker.
07.55 - Går upp.
08.05 - Är hemma hos gnötterna.
10.00 - På stallbacken hos Nina.
11.46 - Inser att vi suttit på hästryggarna i nästan två timmar. (90% prat, 5% ridning 5%p prat)
12.51 - Hemma och luktar hästbajs.

Igår skulle jag snitta upp en påse med bananlianer (minns till och med godissorten = traumatisk upplevelse) och drar genom hela nagelbandet på vänster tumme istället. ONT! Tänkte många ondskefulla ting och det blödde. Idag är det vätskefyllt, rödinflammerat och trasigt och värker som den värsta värken.

Tänkte ut och jogga. Jag är lite för fet för mitt eget bästa. Men jag kommer nog aldrig komma iväg. Jag lyckas alltid hitta på tusen ursäkter åt mig själv. Den som känns mest given just nu är nog "eehe, jag är för trött..... och behöver städa".
Och så ska det handlas. Och så ska det tas fredag.
Någon gång...


Snart tid att ut och tävla igen. Jag och kamelen.


Min look-a-like när jag var blond och hade långt hår? Ehe.
Vet inte hur många gånger jag har bläddrat igenom mammas bilder och ba. men där är ju jag!' eller inte det nej, hrmph.

Det haglar ute! Inte kan man väl jogga när det haglar? He-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0