Dagens:


Mötte upp E för en underbar frukost (var i hela fridens namn tog den obligatoriska frukostbilden vägen i mitt arkiv?! Det var i alla fall bild på en halv grapefrukt, smörgås, pålägg, grönsaker, bacon, äggröra, köttbullar, osv, osv, osv, osv, osv) och därefter, med mätta magar, for vi till Ullared för ett par timmars inhandling av förnödenheter... Såhär glad var E. Han älskar Gekås. Vi blev tillfrågade om vi ville vara med av inspelningen av Ullared, berätta om dagens fynd. Till E:s sorg sa jag "NEEEEEEEEJ!!!!". Alltså. Man blir att se FEM kilo fetare ut i TV och om jag ser ut såhär i normala fall... Alltså. Eh. Nej.

Har åkt på någon mysig dyngförkylning, snorig till tusen, halsont, feber, you name it, men det hindrade mig inte från att stiga in genom de gyllene portarna.

Dagens bästa köp.

Dagens näst bästa köp. 1 liter energidricka. Gött!
Blev ju även allt annat möjligt. Väggprydnad, lite bra-att-ha-tröjor, ridkläder, ridgrejer, osv, osv, osv, osv, osv.
Grejade Gekås på 2,5h. Tur var väl det eftersom bankomatkortet annars hade fått ben och sprungit iväg och gömt sig.
Nu blir det några (många) timmars välförtjänt sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0