du är en saga.

Det finns ingenting så fint som att älska någon så mycket att man inte kan förklara det, och att bli lika älskad tillbaka. Jag trodde någonstans i min enfaldiga, rosa bubbla att ett förhållande skulle bli värdelöst då förälskelsen tog slut och vardagen fick överhand. Men med rätt person blir det aldrig vardag på det viset. Då man älskar någon såhär mycket så vill man stanna kvar och fortsätta bygga på det man har så, så mycket mer ju mer man lär känna varandra. Jag älskar och beundrar den djupeheten man får tillsammans. Nervositeten försvinner, åtminstone för mig, men det pirriga finns kvar. Att möta någons ögon, veta att man känner varandra väldigt väl, veta att man älskar och får kärleken besvarad; den känslan vill jag för alltid bära med mig. 
Tillsammans med dig!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0