Någon som jag saknar.

Alldeles, alldeles för länge har en av de finaste personerna jag känner varit borta. Vi har känt varandra långt innan vi kunde gå, vi har gått på samma dagis, samma klass från förskoleklass till sista dagen på gymnasiet. Vi har delat minnen, hemligheter, vardag, fest, glädje och sorg tillsammans. Vi växte ihop till den grad att folk i vår närhet kallade oss för varandras namn, aldrig kunde komma ihåg rätt, vissa kunde inte skilja på oss överhuvudtaget. Vi behövde inte prata för att förstå varandra, ibland behövdes inte ens en blick.
Jag saknar att kunna träffas var och varannan dag, prata om allt mellan himmel och jord, dela vardagen och vara nära varandra. Jag saknar en bästa vän och just därför saknar jag Elin så att det gör ont!
Din lilla Au Pair, ta och kom hem nu!
 
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackert. Verkligen jätte fint skrivet! Satt och tänkte på när vi var med skolan på teater. Så roligt vi hade, jag skrattade så jag trodde jag skulle dö! Saknar dig massor. Kan knappt vänta tills jag kommer hem och vi kan göra allt tok igen! <3

2012-09-05 @ 02:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0