täbbbbt i näsan

Idag är jag sjuk, nosen är tvärtäppt, huvudet bankar och allt det där som kännetecknar den dödsdömda svenska förkylningen. Pixys mormor var gullig och kom och hämtade henne för en långpromenad med jobbet. Skönt när man själv hellre ligger och glor igenom femhundra filmer. Jag menar, hunden skulle morgonrastas, promenad nerför backen, ingen match. Men uppför sen då! Då snackar vi! Ingen luft och svettvallningar. Förkylning, försvinn! Jobbade ändå. Krävs nog lite mer för att stålkvinneIda ska missa pengar att tjäna. Är ju nästan så jag säljer min familj på tradera och spelar fiol på torget. Ehe. Ska återgå till mina filmer. P.s. Vill ha en, två eller arton valpar. D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0