verkligen morgon /trött




I den här familjen kollar vi på "Ensam mamma söker" och äter frukost. Tillsammans. Den ena dregglar dock lite mer i soffan än den andra...
Efter frukosten ska jag göra mig i ordning, tror det finns en risk att de människor jag annars möter kommer springa för sitt liv i tron om att de träffat någon som kravlat sig upp ur graven. Näsan ska snytas, håret tvättas, osv. Ni vet. Och sen måste jag masa mig iväg till jobbet med några stycken alvedon nersvalda. Fick ställa in dagens ridträning, vilket inte känns riktigt lika roligt. Men blir man anfådd av att leta igenom frysen på jakt efter ett gäng mackor, då dör man av en ridlektion. Så att eh.
Hejdå.

P.S.

JAG SAKNAR DIG SÅ MYCKET!




Kommentarer
Postat av: frökenP

Jag saknar dig med min fina vän! <3

2012-09-05 @ 02:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0