socker, fett, alla naturliga ämnen i hela världen: FRITT FRÅN ALLT!


Nu har jag äntligen kommit mig för att testa Walden Farms. 
Vad jag tyckte? 

Utan tillbehör så kände jag väl ungefär...:
1. Choklad dip. Låter fantastiskt. Som att man vill äta upp burkens innehåll med sked och slicka dess kanter. Men nja. Konstig första smak. Nästan syrligt. God eftersmak. 
Till sist: 2,5 av 5 kameler

2. Karamellsirap. Alltså lukten! Doften! Vill smeta in mig i den, bada naken i den! Smakar okej. Nästan mumsigt. Säkert fantastisk till pannkakor. 
Till sist: 3,5 av 5 kameler. 

3. Någon slags blåbärssylt med konsistens av gelé. Skakar som den värsta hängbuken. Smakar konstgjord blåbär. Eller nja. Nåt slags bär i alla fall. Men inte alls äckligt. 
Till sist: 3 av 5 kameler. 



Läser man på innehållsförteckningen så innehåller det ju ungfär... ingenting! 
Därför frågade min langare, min kära mother in crime, muskelsnubben på gymgrossisten vad den innehöll. 
"Är det bara luft i den här eller...!?" 

Inte helt obefogad fråga. 

Kommentarer
Postat av: Ella Isbjörnshjärta

Jag måste bara säga att jag älskar graderingsskalan med kameler! Bästa!

Svar: Haha, tack! :D
Ida

2014-04-05 @ 16:03:58
URL: http://isbjornshjarta.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Verkar ha varit överraskande goda ändå!

Svar: Ja, för att innehålla typ ingenting så är det bra! ;)
Ida

2014-04-05 @ 17:20:49
URL: http://www.scaniatjejen.se
Postat av: Karin

Vad häftigt! Var har du köpt de där? Men lite scary att innehållsförteckningen är "luft", man vill ju gärna veta när det handlar om sånna produkter :)

Svar: Tack så mycket!

Svar: Finns på gymgrossisten! Nja, på innehållsförteckningen är det mest vatten, smakämnen och förtjockningsämne. ;)
Ida

2014-04-05 @ 17:28:34
URL: http://arhamn.webblogg.se
Postat av: Karin

Aha, spännande. Ska nog kika en det där någon gång, vore kul att smaka!

Svar: Ja! Karamellsåsen kan jag nu konstatera är fantastisk på exempelvis egengjord glass (i mitt fall low-carb-glass). MUMS! :)
Ida

2014-04-06 @ 20:29:09
URL: http://arhamn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0