Fullt ös!

Jag jobbade hela dagen igår. Den sista artikeln lämnade jag in strax före klockan 22. 
Då hade jag varit i farten i nästan tretton timmar. 
Idag ringde alarmet strax vid åtta och efter en snabbdusch och packning av block och kamera, var jag på g. I stan idag arrangerades "Walk of Hope" som gav fantastisk respons. Och jag fick vara där och fota och prata med alla underbara människor som tagit sig dit.
Väl hemma igen knåpade jag ihop en artikel, såg över mina trehundra knäppa kort och mejlade iväg det. 
 
Nu är jag trött men har fått på mig mina ridbyxor, så nu bär det av mot ridhuset. Och lukten av häst som sprider sig runt mig som den värsta flugsvärm, den är helt sagolik! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja det va fullt ös. Duktigt! :) men viktigt att komma ihåg att livet inte bara handlar om jobb

2014-08-31 @ 22:56:25
Postat av: Rebecka

Ja det va fullt ös. Duktigt! :) men viktigt att komma ihåg att livet inte bara handlar om jobb

2014-08-31 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0