fy

Jag kan inte minnas när jag sov såhär dåligt senast. Helt fruktansvärt.
För det första var det helt omöjligt att somna. Men framåt tre-draget gav det med sig. Men jag hade lika gärna kunnat vara vaken, jag sov ändå bara oroligt och snurrade fast mig i lakanen. Och när jag vaknade, alldeles för en liten stund sedan, mådde jag minst lika dåligt som igår. På köpet har jag även fått illamående, magont och huvudvärk. Just great. Om det ska bli såhär kommer jag utan tvekan braka sönder. Jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag kan inte göra något som helst åt det.
Jag tänkte på det innan jag somnade. När jag somnade. När jag vaknade.
Jobbigt. Riktigt Jobbigt.
Det ordnar sig. Gör det verkligen det..? Eller är det något jag säger för att trösta mig själv...?
Nej, det måste ordna sig.


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Det ordnade sig ;) ser du.. allt glatt igen :D

2008-08-16 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0