idag ...

Lillebror ska iväg någonstans och köra någon träningstävling i kula om jag minns rätt. Så familjen är på utgång och beger sig snart. Själv hade jag tänkt rensa upp bland mina kläder och se över vad jag kan ha i skolan, inte ha i skolan och vad som är redo för att ge sig av. Framåt eftermiddagen/kvällen är det tänkt att det ska bli en tripp till ridhuset precis som imorgon. Träningen drar i gång på måndag så nu gäller det att ladda och göra sig av med ringrostigheten. Lite sista minuten kanske man kan ana. Och jo, det stämmer mycket väl. Det har varit på tok för mycket uteritter nu på slutet och inget ridhus. Men i och för sig, det gäller väl att passa på. Snart är det kolmörkt redan vid fyra. Snö. Kallt. Blött. Det går fort. Sådärja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0