hej

Nu har jag varit till ridhuset. Mina lår fryser fortfarande.
Inveg (JAG SKREV INVEG! JAG GJORDE FAKTISKT DET! Invigde, okej!) mina nya ridbyxor mamma köpte på rean (granngården) åt mig, oskodda. Jag var som en klick smör i en het stekpanna. Bra chans att öva balansen, antar jag. För övrigt gick det bra.
Fyra dagar kvar på praktiken.
Måste väl fixa något fika till sista eller näst sista dagen.
Måste göra de två sista arbetsuppgifterna.
Jag vill att det ska frysa på ute. Avskyr allt klet.
Idag har det varit en bra dag. Närmare bestämt en jättebra dag.
Får se vad jag tänker göra resterande timmar av kvällen. Ingenting förmodligen.
Oh, ett sådant onödigt inlägg. Hej.

Kommentarer
Postat av: Saxin

Knäskodda är det bästa jag vet. En obehaglig söm röven? Nejtack!

2008-12-14 @ 20:02:50
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0