öuhbapbap

Kul dag snabela. Efter ridningen och ätandet kom Esben och Danne hit. Danne stämde gitarrerna, vi kollade på buktalare och så småningom blev det fika. Därefter agerade jag massör på tre ofrivilliga själar, far, Esben och Danne. Jag är en riktig proffsmassör. Fråga Emilia, mamma, morfar och fröken P. Minsann!
Jag kom nyss in från stallet, har lyssnat på en Rockabilly skiva på högsta volym samt mockat. Då är det ett sant nöje!
Nu håller mamma på och gör en smörgåstårta och jag bränner en skiva med Lars Eriksson till henne. Ska ta den och mitt vt och gå ner och förbereda lite inför morgondagen. Far och Danne står och målar mitt rum och Esben och min sjuka lillebror (trettionio graders feber har han dragit på sig) ser på mamma mia.
På tal om morgondagen, imorgon blir det trevligt och mysigt samkväm med bokisgruppen. Därefter ska jag och Emilia fara ut till Eleni och sova. Eventuellt skall vi gästas av ett par killar som jag träffade i somras. Fy, sådana trevliga dagar det kommer att bli! Jag ska tralla runt med mitt eldröda hår och sätta skräck i folkmängderna.
Kyss!

Kommentarer
Postat av: Kalle

rockabilly? jisses! hah

2008-12-20 @ 18:55:21
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0