kvällning

Precis hemkommen. Blev mycket trevligt i Köping. Sedan när jag knallade runt och delade ut det ynka lilla Lidl- bladet stötte jag på E hemma hos Kjell och Said. Vi blev indjudna på hemgjord saft och en mysig pratstund. That makes my day!
Missade matchen mellan Schweiz och Tjeckien (0-1) och nu är matchen mellan Portugal och Turkiet igång. Som den fotbollsfantast och intressenörd jag är så tror jag att Portugal kan bli oväntat farliga. Men jag borde kanske bara vara tyst. Den som lever får se. Den 10:e ska jag faktiskt sitta bänkad och kolla på när Sverige spelar. Spännande.
Nej, ska nog gå ned och äta för första gången sedan frukost (ja, och stackars Said var helt förstörd för att jag inte hade ätit. gulligare får man leta efter.) och joina fader som med spänning följer matchen.

22.47
Se där. Visst vann Portugal med 2-0 och jag må säga att jag känner mig som en riktig proffstippare. Eller något i den stilen. Lite imponerad bör du nog vara.
23.45
Än är jag inte det minsta trött. Sitter här och skriver med min friska fläkt på nacken. Skrivningen går tamigsjutton framåt. Press är nog det som fungerar bäst på mig. Vetenskapligt bevisat. Har halsat ett x antal glas cola de senaste timmarna, kommer väl aldrig kunna sova. Jobbigt. Jag är fortfarande lite stolt över min fotbollsförutsägning. Skillat!
00.43
Fortfarande vaken, inte i närheten av trött. Men magont har jag gott om. Ska nog skänka lite till rädda barnen. Sitter fortfarande och skriver, koncentrationen är på högvarv... jag behöver mer cola! Helt knäpptyst i hela kåken. Fadderian faddera.
00.59
Om någon vill se en sjuk film rekommenderar jag; The other boleyn girl starkt.
02.21
Överväger att baka en kaka. Eller ja, i alla fall baka något.
Fast å andra sidan, det är nog för kreativt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0