tjugoandra juni.

Vi börjar dagen med ett blogginlägg.
Jag var helt övertygad om att jag var på väg ut ur puberteten, åtminstone de här värsta tonårsåren. Ha, yeah, right!
Jordens alla finnar och blemmor verkar ha slagit läger i just mitt ansikte. Det var mycket, mycket länge sedan jag hade såhär stor finnverksamhet. Jag var helt säker på att det var en övergångsperiod, att dessa skulle sitta där ett tag och sedan försvinna. Ni vet, mooognad. Men inte. Nu börjar vi om hela den här proceduren istället.
Ja, och så fick jag ju för mig att jag skulle dränka de otäckingarna med något finnmedel från aco. Till min förskräckelse upptäckte jag att nässpetsen börjat ömsa skinn efter min obetänksamma behandling. Sorgligt.
Blir mest sängliggande idag också, är fortfarande sjuk, dock på bättringsväg känns det som.
Möjligen någon uppdatering senare...
Ha en bra dag, gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0