Piskande regnstänk

Jag avskyr regn. Jag får krulligt hår. Hagarna blir helt förstörda. Skorna blir blöta. Jag avskyr regn.
Idag var jag i skolan, minsann. Förmiddagen var lugn som alltid, på eftermiddagen var jag trött, riktigt trött! Ska egentligen plugga inför hemkunskapsprovet imorgon nu... men som med allt annat skjuter jag upp det en liiiiten stund till. Men jag har faktiskt börjat lite smått med att gå igenom de tjugofem första frågorna, och så har jag precis vart ute och matat hästarna. Det är en hel operation att ta sig ut i hagarna och ned med hinkarna, tack och lov räknar vi med att stallet är färdigt inom en månad. Låter bra det! Jag har således också lyckats installera sims idag, jag började spela lite smått men.. jag är inte alltför säker på om det är något för mig. Vi får väl se, ska fördjupa mig i det någon annan dag då jag har mer tid.
Imorgon ska jag efter skolan försöka hinna till ridhuset med Mozart, blir lite longering och sedan dressyrridning. Därefter blir det att plugga matte för hela slanten. Prov på torsdag och jag måste klara det, utan några smärre skador. Heja mig!
Nej, nu ska jag återgå till läxläsning. Jag måste bara tillägga; nu har Äntligen säsong tre av grey's anatomy börjat läggas ut. Tack, tack, tack!

/ Tjaddå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0