like the flowing river

Jag är så sugen på att skriva att jag dör snart.
Hela dagen har jag försökt fundera ut lite idéer, hur jag skall starta upp, en handling.
Visst finns det idéer, men inte några väl genomtänkta som skulle hålla i längden.
Det tåls att fundera på.
Åh, jag saknar det så mycket!
På vägen hem i bussen luktade det ruttna bönor med vitlök. Ytterst otrevligt.
Kräkreflexerna killade mig och Å i halsen något alldeles förskräckligt.
Sista dagen i skolan idag.
APU på måndag klockan åtta nollnoll. Det ska bli roligt.
Jag kommer utan tvekan att bli sjuk. Det blir man alltid när man börjar på dagis. Så mycket otäcka baciller! Men det blir bra. Lite annat. Lite nytt.
Fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0