Dagen före dagen...

Idag finns det en hel del på listan att göra.
Jag ska packa(!!), som vanligt har jag skjutit upp det. Jag har inte ens något att packa i än. Men efter ett besök hos mormor och morfar så hoppas jag att vi kan råda bot på den delen i alla fall. Sedan så ska Mozarts putsas samt eventuellt ridas. Blada och dela reklamen samt lite studier. Mhm, det är bara att sätta fart och inte sitta här! Lättare sagt än gjort. Nej, men jag ska alldeles snart sätta fart på skutan.
Imorgon måste jag upp och hoppa senast halv sju, sju ska jag sitta i bilen på väg till Charlotta. Direkt jag kommer hem är det bara att hoppa in i duschen, göra mig i ordning, in i bilen igen och så bär det iväg till stationen. Pjuh. Hur några timmar jag kommer sova i natt vill jag inte ens tänka på.
Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0