Chockartat

Jag har tappat fem läsare, vilket är det första jag vill säga. Givetvis får jag skylla mig själv, det är ju ingen ruschande bloggning här, vill jag lova. Fy, jag har tappat allt vad skrivlust heter. Jag skriver inga böcker, historier, berättelser.. absolut ingenting! Det är inte roligt längre och det känns så tråkigt. Det har ju varit ett av mina absolut största intressen. Känns faktiskt ganska sorgligt. Men vem vet, en dag kanske jag rycker upp mig.
Torsdag till söndag spenderades i Lund. Riktigt, riktigt härligt var det. Har samlat på mig nya krafter och känner mig lite som en ny människa. Visst, jag är otroligt trött för jag sover så snuskigt lite nuför tiden men det var sannerligen härligt att få komma iväg.
Imorgon blir det matteprov och för första gången i mitt liv är jag faktiskt inte det minsta orolig. Det kommer att gå bra, det känns åtminstone så. Om min magkänsla är att lita på eller inte, vet jag inte, det visar sig.
Hur som helst. Åter till att jag var borta i fyra dagar. Bloggarna jag läser och följer till punkt och pricka är oftast sådana som uppdaterar tjugotvå inlägg varje dag. Tro mig, jag har totalt tappat koncept och ordning och tänker nog ge upp. Varför vill man egentligen följa någon annans liv? Varför kan man inte bara leva sitt eget? Varför överhuvudtaget skriver man om sitt eget? Har man inga vänner att berätta det för?
Ptja, jag har inte en aning. Ett par bloggar tänker jag i alla fall fortsätta att följa, de går inte att sluta läsa. Jonas och Saxins och möjligen.. nej, det är nog förmodligen de enda.
Nu ska jag ta och fara iväg en sväng, annars hade det nog, hör och häpna, blivit ännu mer text.
Vi får se när nästa uppdatering äger rum.
Senare, imorgon, om två år.
Ingen som vet, ingen som vet.

Kommentarer
Postat av: Saxin

mama försöker tvinga på mig att vara hundvakt så att hon och kent kan gå på marknaden.. Men ptja, det går nog att lösa. Din mama ska dit har jag för mig?

2008-09-23 @ 20:09:23
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0