håll ditt huvud högt.

Du har aldrig haft rätten att ta mig för given
ännu mindre nu än förut
Jag sade att du för alltid skulle stå skriven
men nu vill jag bara sudda ut
Jag vet aldrig var du är
om du finns där eller har försvunnit långt iväg

Jag har försökt och gjort mitt allt
du valde att blunda så
Nu måste du bestämma dig
Jag är inte någon som klarar av det här
för mitt hjärta värker varje gång
Jag avskyr den effekten du har på mig
för det gör mig svag och får allt att handla om dig

Jag har svalt min stolthet så många gånger nu
vet du ens hur man gör?
Du visar ingenting och tro mig
det får mig bara att avsky dig mer och mer
Tillit är ett ord du aldrig någonsin känt till och
man kan inte ensam hålla ut i evighet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0