quasimodo

Åh nej, nu blir det ett sådant där tråkigt inlägg igen med BARA text. Jag sitter i skolan och har dessvärre inte så mycket till val. Hur mycket jag än vill överösa er med underbara bilder på (mig själv) diverse olika ting så har jag inte någon möjlighet.
Jag inväntar utvecklingssamtal om trettio minuter. Det ska nog gå bra, jag är inte alltför orolig. Jag har hört att lärarnas giljotin är ur funktion. Sedan blir det en vända på biblioteket. Lyxigt som man har det så var ju det här sista skoldagen för veckan, så lite underhållning måste jag få med mig hem. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom fem dagar hemma...? Någon som har ett eller ett par förslag, måhända? Maila dessa till mig, tack.
Jaha. Ja, idag har jag inte utfört större storting än i vanliga fall. Jag blev fadder till ett par svältande barn i Afrika, påbörjade fred i mellanöstern samt avskaffade all hemlöshet inom Sveriges gränser. Men ja... annars har det varit lugnt.
Ska försöka undvika att skriva alltför långa utlägg så jag ger väl upp här.
PUSSSSSSSSSSSSSSS. Hähä.
Jag ska gå och smeka Elins quasimodo.


Kommentarer
Postat av: FrökenP

Du berättade för hela världen att jag har en quasimodo tack Ida, tack! Huhuh

Hur skulle det kännas om jag berättade för alla att du har en fejk uttöjning i örat?

2009-12-01 @ 14:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0