januari, tjugoförsta

I detta ögonblick plågas jag av tonerna från en klarinett. Som om jag inte hade huvudvärk redan, liksom.
Den här dagen har varit ovanligt kort, passerat relativt fort men ändå känns det som om det var evigheter sedan jag åkte iväg i morse. Jag förstår inte vad som hänt med mig. Jag har ingen energi överhuvudtaget, jag är sur och trött och har inte någon lust till något. Jag ska börja gå i ide på vintrarna eller möjligen börja med ljusterapi.
Dagen inleddes med estetisk verksamhet. Vi  i semsterklubben gjorde väl inte speciellt mycket direkt. Jag målade två prickar; näsborrar och så målade jag den lilla paper mache- gubbens mun röd.
Datorkunskapsprov. Oj! Jag skulle inte för något i världen våga påstå att det gick bra men åtminstone presterade jag över min förväntan. Mina förhoppningar är godkänt, det återstår att se.
Lunch.
Matte. Vi fick sluta kvart över ett, ungefär en halvtimme tidigare. (Nu har klarinettens plågosamma ljud upphört, tack och lov!)
Det var min dag det och nu sitter jag här.
Ska fylla min kväll med One tree hill och vad mer vet jag inte ännu.

You finally find
You and I collide

http://www.youtube.com/watch?v=IlzcVjzlfeI&feature=channel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0