hej sommarlov


Såhär fin är jag inte. Men såhär lyckades jag se ut i alla fall.

Jag och min bror skall det här föreställa.

Ta inte i så att du skiter på dig, tänkte jag, och var en stolt storasyster trots
att det skar sig lite fint i öronen ett par gånger. Men duktig, det var han.

Världens sötaste bebis och det var ju trist att det blev så urusel kvalité då
jag lade upp den här. Buhu.

Jag och mitt novellpris. Här skall det läsas kartor!

Jag och fru X.

Min vegetariska smörgåstårta.

Den andra smörgåstårtan som min mor gjort. Great.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ROM ida ROM!!!!

2009-06-11 @ 21:32:50
URL: http://alexandrach.blogg.se/
Postat av: T

Åh nu blev jag sugen på smörgåstårta! fast vi har mer räkor på våra ^^

2009-06-11 @ 21:48:31
Postat av: Ida svarar:

A: JAG VET! MMMMMM!

T: antecknar

2009-06-11 @ 21:55:52
Postat av: saxin

1. Jag hatar smörgåstårta

2. Nu har jag sommarlov

3. Jag börjar jobba på måndag

4. Du är kärleksröd i håret

5. Jag är bäst.

2009-06-12 @ 16:59:13
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0