pahaff

Det blev en väldigt trevlig kväll även igår. Larsson kom och vi fyra tjejer fixade grillspett med allt möjligt gott på och jag semestrade från min vegetarism. Magen blev väl inte överlycklig men nu känns det bättre och det var suveränt gott! Ska väl fortsätta mitt vegetarianliv idag. Jag är ju inte fanatisk för fem öre utan försöker undvika kött så gott det går. Speciellt halvfabrikat.
Efter maten blev det snack ute på altanen i den sköna och svala kvällsluften. Därefter popcorn och ett par filmer. Mysigt. Och varmt. Väldigt varmt.
På morgonen käkade jag och Elin pannkakor och melon samt hann sola tio minuter innan vi beslöt oss för att bege oss till badet. Det var riktigt, riktigt svalkande och behövligt! Var ganska övertygad om att jag skulle avlidit utan det doppet.
Framåt eftermiddagen får jag nog ytterligare lite besök och nu ska jag ut och försöka bränna sönder mig lite på studsmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0