fredagen i bilder


Efter flera timmars apatiskt sittande begav vi oss ut till hästarna.
I stallet/stallets område spelade vi in flera filmer. Dessa
kommer lite senare. De är hysteriskt roliga så den som väntar
på något gott väntar i detta fall inte för länge! HA!

Sedan handlade vi och jag hittade ett par solbrillor.

Saxin var bara cool.

Jag kan, jag också!

Saxin grillade kött och det var något SJUUKT GOTT!
När hon och jag flyttar ihop (vi ska ha varsitt rum, alltså)
ska hon laga maten och diska. Jag ska typ.. äta maten på
det hon har diskat.

Sedan var vi mysiga och kollade Lejon Kungen 1 och 2.
Jag hade bara sett ettan och det var för jättelänge sedan.

Sådant här coolt täcke får man ha när man sover hos Saxin, minsann.

Kommentarer
Postat av: T

Lejonkungen är min favvo film!! ;D

2009-05-23 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0