HÖR OCH HÄPNA!

Med hjälp från Claes har jag hittat världens bästa sida. Jag skojar inte. VÄRLDENS BÄSTA!
Den översätter från vilket språk till vilket språk jag vill, typ. Det finns sissodär 34 olika språk! Det är så lätt!

Jag skriver på svenska : Jag heter Ida.
Översätter det till polska : Nazywam się Ida

Jag skriver på svenska: Jag gillar glass
Översätter det till japanska: 私の名前は井田です

Jag skriver på svenska: Jag har magkatarr
Översätter det till danska: Jeg har gastrisk katar

Jag skriver på svenska: Jag har sjuttiotvå huvudlöss
Översätter det till italienska: Il mio settanta-due pidocchi

FATTAR NI HUR COOLT DET HÄR ÄR?!

Kommentarer
Postat av: saxin

Fedt kolt.

2009-05-27 @ 22:20:23
URL: http://engulanka.blogg.se/
Postat av: T

ehh da? xD det knepet har jag använt liksom sen högstaidet när jag gjorde tyska uppsatser ;) och skrev men engelska bok recention så me ;)

2009-05-27 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0