godisdag

Härligt att vakna upp till en ny dag som formligen storler mot mig!
Jag är trött och hungrig. Som varje dag vid den här tiden. Och klockan är inte mer än strax efter halv tio. En timme och en kvart kvar till matsalen slår upp sina gyllene portar och bjuder oss risgrynsgröt. Jag tycker om risgrynsgröt så jag tänker undvika gnället om att det inte passar som lunch utan lämpar sig bättre till frukost. Det är ju trots allt fredag.
Jag har precis skrivit ett A4 om ryggmärgsbråck och vattenskalle. Rätt intressant, faktiskt. Så nu är det klart. Känns bra.
Idag är det godisdag. Jag har längtat tills idag sedan förra lördagen. Skönt. GODISDAG! WUHUHUU! Jag och Elin har ju bestämt oss att enbart förtära godis på fredagar och möjligen lördagar och jag kan lova att jag uppskattar godis något alldeles förskräckligt nuför tiden. Härligt.
Så nu ska jag alltså invänta risgrynsgrötslunchen för att sedan ha idrott, därefter gå och simma, köpa godis och åka hem. Åh, fin fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0