hej

Nu har jag stärkt mig med lite middag. En redig portion havregrynsgröt. Om jag inte visste bättre skulle jag tippa på att jag är gravid. Illamående som kommer och väller över mig med jämna mellanrum, ett enormt sug efter havregrynsgröt och polly. Alldeles galet! Jag avböjde fisken efter att redan ätit detta djur i skolan. Inte samma fisk alltså, men fisk som fisk, tänkte jag.
Nu ska jag och pappa ut och bära skåp eller något i den stilen, de skall förflyttas ut i vår sadelkammarstuga. Därefter ska jag köra en sväng. Jag körde i morse till skolan men nu har pappa fixat nya däck på bilen som jag måste ut och känna på. Oh, så roligt.
Kvällens planer ser ut följande: vara vaken så länge som möjligt så att jag kan sova bort hela morgondagen. Vi har någon Kenya-dag. Man ska tydligen fixa något slags arbete, tjäna ihop hundra kronor som sedan skickas till Kenyabarnen så att de kan få datorer. Öh. Nej. Det tänker jag inte göra. Jag får hellre frånvaro från Kenya-dagen. Det rör mig inte det minsta.
Okej, nu har jag inte tid med det här.
So long suckha's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0