söndagens tristess fylls med lite charmigt regnoväder.

Regn är den perfekta ursäkten för att se på dåliga serier en hel eftermiddag (, kväll och natt också kanske..?) äta glass, lite chips, dricka cola och krypa ner under täcket.
Jag ska göra just ovanstående när säsong ett av Sex and the City är nedladdat.
Och när hovlsagaren varit här och fixat lite nya skor på hästarna.
För övrigt har jag dragit på mig ont i halsen, huvudvärk och sådan där känsla i kroppen som gör att man bara väntar på att en hejdundrans förkylning ska bryta ut. Eller ångra sig och ge sig av.




Jag har nästan fått ordningen på camen nu. Men bara nästan.
Jag hittar fortfarande inte programmet men kan åtminstone ta bilder genonm Skype. Förut gick inte ens det...

Kommentarer
Postat av: Rickhardt Leifsson, IP-loggsenheten, Antipiratbyrån

Hej,

Vi ser helst att Ni snarast tar bort det upphovsrättskyddade material Ni laddat ner. Kontakta oss när det är gjort. Godtar Ni ej detta, kommer Ni brevledes bli kontaktade av oss med ett bötesbelopp. Återkommer med info om exakt belopp.



Med vänliga hälsningar,

Rickhardt Leifsson, Antipiratbyrån (APB)

2010-07-26 @ 00:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0