Jag undrar varför:


är Pirellan på varenda tidningsomslag för tanter? Eller Pernilla? Varför?!
Har vi inte tröttnat på det nu kanske? Jag tycker det är lika illa som
att Kenza och blondabella är på varenda ungdomstidning.
Hejdå, Pirellan, ge oss något nytt. Och fräscht.

toarullen aldrig hängs fast där den ska?
Det ni ser längst till vänster är vår toapappershållare och det ni ser rakt
fram, på badkarskanten, det är toarullen. Alla i det här hemmet är
medskyldiga, alla får dumstrut och skämmas i en kvart var.

någon vill mig såhär illa!?
Vintern var min fristad, min tid att andas ut från dessa groteska varelser.
Men nu ska de tydligen även finnas som vintersko. Död. Död åt gummignisslarna!

Kommentarer
Postat av: spänk

foppatofflor på vintern?!

jag dör.

2010-06-17 @ 22:11:41
URL: http://angeeliica.blogg.se/
Postat av: Mamman

Vinterfoppa..låter som nått ja ska satsa på till vintern. Du vet möjligtvis inte var man kan införskaffa dessa delikata saker......

2010-06-19 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0