svamp


Idag har vi jobbat, ungefär som vanligt. Men i vanliga fall hade jag haft helg nu, dokck ska jag jobba helgen i klädbutiken. Inte några sovmornar, men det gör inte särskilt mycket för det är så himla kul. Och sovmorgon tar jag mig ju ungefär alla andra dagar i veckan...
Efter jobbet gick jag och min lilla amstaff ut i skogen en stund, hon rejsade runt alldeles hysteriskt, slänge och flängde med femtioelva pinnar, jag plockade lite svamp här och var.
Kom hem, städade av lite, och nu tänker jag ta kväll. Kinderna är rödblommiga, näsan snorig och febern vägrar att ge med sig. Lite vila på det här så kanske jag slutligen, efter en veckas tid, kan bli lite pigg igen!










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0