from where i'm standing

Ny dag, nya tag. Osv. Blä. 

Fotnot: Dagen när den här bilden togs var jag så himla nöjd med hela min klädsel. Redo att rock the world, liksom och den känslan infinner sig ungefär aldrig annars. Ja, fett pepp på att living the dream drar jag iväg. Ska åka bil, ska kliva in. Fastnar. Med. Jackan. River upp hela ryggen (skitsömmar!!! en annan gång höll jag hunden i kopplet, hade handen i fickan, hon gör ett ryck och hela jackan spricker längs med innersidan..... tack Cubus för ingen kvalité alls!) och dör. Jag dör. Känner hur allt bara rinner av mig. Blev en helt annan outfit och jag var inte alls lika cool då. Bara besviken. Dog inombords, osv, igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0