Hejdå! hej framtid!

Att det råder arbetsbrist motsäger jag inte alltför mycket. Att det däremot är "omöjligt" att få ett jobb - är bland det dummaste jag hört. Jag ska skriva ett inlägg om det här i dagarna, för jag må säga att jag börjar bli lite trött på fågelungarna som sitter där och väntar på att bli matade med drömjobbet. 

Det var hur som inte vad jag tänkt skriva... 
Sa idag ifrån hemtjänsten för det går inte längre ihop med mina nya jobb. Det gör ont i hjärtat för jag kommer sakna mina UNDERBARA arbetskompisar som jag har skrattat sååå mycket tillsammans med. För att inte tala om alla fina, söta brukare. Många som gjort mina dagar! Saknaden blir stor men nu ska jag ge järnet på det jag brinner för! 

Såhär såg det ut när jag hälsade på, på jobbet häromdagen: 

Gulligaste jobbvovven! 
Trackback
RSS 2.0