Hemma hos mig när jag inte jobbar:

En kväll när jag inte jobbar och har hunnit ut i stallet lite tidigare på dagen...
 


Kandelabern brinner ofta. Den tänder jag så fort jag hinner. Not. Invigde den ikväll för att testa att ta lite kort. Köpte den i typ... februari.


Slängde ihop lite bröd. Äter egentligen inte bröd särskilt ofta. Men i brist på mat får man äta bröd. Tog lite sådant där som fanns hemma. Lingonsylt, femtioelva hälsosamma frön som jag köpt under något svagt ögonblick, massor med vetemjöl som min mage egentligen inte alls gillar, osv. 

Pricken över i:et såhär en hemmakväll. Lite väl klyschigt men ja, väggen är stor och behövde prydas. 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0