Igång igen!

I natt satt jag med en artikel till nästan klockan två. Här kan ni läsa den. För den som inte är från trakterna så är det kanske inte det mest intressanta man kan tänkas läsa, men himla mysig butik ute på landet. Fick igår äran att provsmaka både brödet och äppelkakan, underbart! Ett av de saftigaste bröden jag någonsin ätit och supersmaskig kaka. Som sagt, bra gött jobb det här! 
 
Idag står allt möjligt på schemat, jag ska jobba både hemifrån och utifrån, handla åt farmor och rida. Eftersom jag blev väckt av redaktören halv nio (istället för halv tio, tänkte unna mig lite sovmorgon med tanke på att jag jobbade natt istället för morgontimmarna..) tyckte han att jag skulle gå och lägga mig och sova en timme till. Men nu är jag ju vaken och igång, så nu kör vi väl istället! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0