Varför jag inte bloggar:

  • Jag lyckas aldrig få bloggen snygg. HTML-koder hit och dit och överallt. När jag var ung (nu ni!) fixade jag och trixade i timmar och blev så himla nöjd. Nu? Nej. Det liknar röv, det här. 
  • Prioriteten. Det är rätt mycket som pockar på min uppmärksamhet. Jag är faktiskt rätt busy nuför tiden med dubbla jobb, en hezt och så vidare. 
  • Bilder. Jag kommer aldrig ihåg att ta bilder. Förut tog jag bild på allt. På vad jag åt, min blåmärkta rumpa (efter att ha ramlat i trappan, denna bild kom dock aldrig upp då mamma förbjöd mig att lägga ut mitt ass på bloggen), väder och vind, promenader, hundar, hästar och framförallt, icke att förglömma, mig själv. Nu använder jag telefonen medelålderstanten. Jag ringer. Och smsar ibland. (okej, jag faceböckar också, och spelar en del hay day - men annars ringer det faktiskt rätt mycket för jämnan). 

    Dock älskar jag min blogg. Jag har haft den i så många år att den känns som mitt lilla skötebarn. Jag lyckas aldrig ge upp den. Och trots att jag är värdelös på att uppdatera, hoppar bara igång då och då, så fortsätter ett gäng att titta in här. Rart! 
    Dags att bli bättre? Ja, jag tycker ju det egentligen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0