♥ Att älska någon av hela sitt hjärta är inte något man gör varje dag.
Det är inte alltför ofta man kommer till den punkt då man konstaterar att man verkligen är kär.
Det är oundvikligt en bergochdalbana av känslor men om man är två, har någon att krampaktigt hålla i handen, då kan man känna sig trygg.
Jag kan inte ens få fram vad och hur mycket jag känner. Det är omöjligt att beskriva i ord. Varför vet jag inte.  Jag brukar inte ha överdrivet svårt att uttrycka vad jag har inom mig men nu går det bara inte. Det tar stopp.
Jag är lycklig sådär på riktigt.
Du är den som alltid finns i mina tankar.
Jag vill aldrig förlora dig.
Jag vill att du ska veta att du betyder otroligt mycket för mig,
att det är du som får mig att känna mig hel.
Du är den finaste som finns.
; Jag älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0