ett fördömt test

2008: Det ultimata testet, alla måste göra det


FRÅGOR :

Ditt fullständiga namn:
Ida T.E.L
Hemlighet du nu tänker berätta: Jag har inga hemligheter. Jag är den mest öppna person man kan tänka sig! Mitt är ditt.
Någonting du vill att alla ska veta: Att mitt högra öga orsakar mig stor smärta för tillfället och att jag anar att jag druckit för lite mjölk i mina dagar.
En vän du älskar: Jag älskar alla mina vänner. Alltifrån min hund, min katt, min hamster, min sköldpadda och farmor!
Någonting du vill ändra i världen:  Vår syn på foppatofflor. Eller det kanske bara är vi i Sverige som fått för oss att vi ska traska runt i sådana där avskyvärda färgglada plastbitar. Och så tycker jag att alla ska kunna få tag i nässpray. Det är hemskt frustrerande att inte kunna välja om man vill sova med öppen mun eller inte.
En dag du alltid kommer minnas: 2aug.
Någonting du ser fram emot: Den eventuella och förmodliga Londonresan.
En vän som vet mer om dig, än någon annan: En vän.... Saxin. 
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Vänner bland annat.
Har du sagt hora till nån lärare? Nej, vet du vad!
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Har inte hänt alltför många gånger.
Tar du droger: Inte så vitt jag vet men visst skulle man kunna tro det ibland.
Har du svikit någon: Det har hänt. Men det är så det är. Vi sviker. Vi blir svikna.
Har du tänkt tanken att mörda någon: Tanken har väl funnits men jag är inte speciellt mordisk av mig. Mord i sinnet. Morden i midsomer. Mord överallt.

FRAMTID
Vill du ha barn: Om det passar sig. För övrigt är jag sexton år, har födarskräck samt ingen befruktare och tänker inte besluta det nu.
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasiumet: Så är det! Att jag väl där kommer förstå något är en annan sak.
Finns det någonting du vill göra innan döden: Jag vill göra mycket, än ligger jag inte på dödsbädden. Bland annat vill jag resa jorden runt, skapa fred i mellanöstern och lära mig baka brulépudding. Nej, nu ljög jag. Fy!
Är det någonting du absolut vill undvika: Fötter samt spindlar. Och lastbilar.


KÄRLEK

Tar du kärleken på allvar: Jag är romantisk. Jag älskar kärlek. JA!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Egentligen inte. Men på film är det fint. Tyvärr är det skillnad på film och verklighet. Och det kan vara skönt det också. Man kan ju inte bara gå runt och vänta på att få ett trevligt ögonkast.
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: Absolutligen.
Är du singel: Det är jag, ja. Men detta innebär inte att det är fritt fram. Mitt nummer får bara priviligerade unga män med sammetslen tunga. Samt Saxin och min mamma.
Vill du vara tillsammans med någon: Just nu? Nej.

RÄDSLA

Känner du att någon/några går för långt ibland: Och det hade med rädsla att göra hurdå? Men svar på frågan; ja. Det finns de som går jättemycket. Min mormor bland annat motionerar en hel del.
Har du känt att någon förföljer dig: Jag har dagligen ett x antal beundrare som ploppar fram ur granarna här utanför.
Har du blivit överfallen någongång: Krigsskada. Mitt svar är krigsskada. Det spelar ingen roll om du förstår svaret eller inte. Jag säger krigsskada.
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Ja. Jag tänker på hemska saker hela tiden, nästan. Ska jag bli sparkad när jag släpper ut hästarna? Kommer det komma upp en orm ur toan när jag sitter där? och så vidare.
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Där ute? En gång hittade jag en karamellfärgad dinosaurie på mitt rum. Jag trodde det var en godis. Efter att ha bitit i den insåg jag att sådant var inte fallet. Det gillade jag inte!
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: Seriöst? Ibland. Om det är någon som jag vill ska uppfatta mig rätt. Annars är det skitsaksamma. Då får de gärna tro att jag är Neil Armstrong eller en homosexuell Teletubby.


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Nu fick man veta massa massa om dig! Spännande!



Svar: haha knäpp? Ja ibland!

2008-08-06 @ 10:34:10
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0