haircut

Om exakt en vecka ska jag klippa mig (det gäller ju att vara ute i god tid) och jag har inte en aning om hur.
Ena stunden känner jag att det vore kul att spara ut längden, åtminstone någon dryg decimeter. Eftersom jag har relativt bra hårväxt skulle det väl inte ta alls speciellt lång tid. Men samtidigt vill jag hitta på något nytt. Jag tycker alltid det är kul med förändringar gällande min frisyr. I vilket fall som helst måste det tunnas ur ordentligt, det är som en tjock peruk i nacken just nu.
Förmodligen kommer det sluta med att jag säger: "Vad tycker du?" .. "Klipp som du tror att jag passar." Och så gör hon det och jag har nog aldrig varit missnöjd med en klippning, dock har jag känt en viss skepsis. Till exempel den gången då jag fick mig en rak lugg. Men jag trivdes. Jag trivdes inom kort jättebra och det är faktiskt flera som efteråt sagt att jag borde klippa så igen. Men det är jag inte lika säker på. Att spara ut luggen var riktigt trist. Jag behöver verkligen lägga i nya slingor också. Pjuh.



Lugg, ja.


Lugg innebar många möjligheter.


Den här tycker jag är grymt snygg,
dock är det nog inte riktigt rätt passform på den
frisyren för mitt ansikte. Host.


Den här skulle kunna fungera.
Ingen rakbena för min del...
Den är söt!


Denna är supersöt.
Lite väl kort kanske...


Och den här....
hur snyggt är det inte?!
Tufft och snyggt!
Men med tanke på att mitt hår är allt
annat än rakt i grund och botten så
tror jag att det är en ganska rutten idé.


Enkelt. Inte så mycket att fixa,
lite polering då och då.
Billigt blir det också.


Nej, men det här är hur gulligt som helst!
Supersött!


Och fick jag välja och vraka hur som...
då skulle jag definitivt välja denna!


Och vore jag kille skulle jag
ha frisyren längst till höger!
Riktigt retro.

THE END!

Nej, man vet aldrig hur det blir.


Kommentarer
Postat av: John

heh hade du varit kille skulle du vilja ha en beatles frisyr då :P och John MCcharty's oxå.. har inte haft någon av deras frisyrer men tanken har funnits.. men tycker det är jobbigt med långt hår så håller det kort för tillfället.. du skulle säkert passa i vilken frisyr som helts..



2008-08-08 @ 18:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0