HEJ HEJ

För tillfället är jag verkligen på superbra humör. Inte det minsta trött vilket jag kommer bli om jag slappnar av det allra minsta. Därför låter jag bli med det. Ska snart gå och lägga mig men lär inte sova på, ptja, än på någon timme. Minst. Jag kommer vara jättetrött imorgon med. Men hey, vad gör det om hundra år? Man ska sjunga och vara glad.
Jag har verkligen inget som helst att skriva om egentligen. Det är inte min starka sida att skriva om saker som händer i skolan. Det är inte alls roligt. Fast jag skrattar just nu. Jag trodde att jag hade blivit knäpp, vilket stämmer till viss del. Men vet ni vad jag kom på? Jag har ju drabbats av övertrötthet, givetvis!
Uppdatering kommer att komma när jag är lite... mer pepp åt det skrivande hållet. Håll ut!
Slemmigt men mättande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0