Hello

Jaha, då var man hemma igen. Har varit en rentav FANTASTISK tredagarshelg. Oförglömlig utan tvekan!

Funderar på att ta en bloggpaus, Bloggsemster. Sluta blogga. Har inte bestämt mig än.
Känner helt enkelt vare sig lust eller vilja.
Vem vet, kanske dyker det upp ett inlägg imorgon, om ett par veckor eller aldrig mer.
Jag vet aldrig vad som faller mig in. Men som det ser ut nu är det slutbloggat på ett tag.
Spara era tårar, jag vet att ni kommer sakna mig.
Yeah, right.
Ha det bra tills vidare alla trogna läsare!

Kommentarer
Postat av: Saxin

Men ska du ha stryk eller?

2008-08-03 @ 22:33:12
Postat av: John

Nej varför ska du det?? Vems blogg ska man läsa då :O

2008-08-04 @ 06:19:30
Postat av: Tommy

jag som började gilla läsa din plogg :O

2008-08-05 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0