klagan

Läget är oförändrat. Mina ögon, speciellt det högra, rinner fortfarande. Egentligen skulle jag behöva uppsöka en vårdcentral imorgon men moder Abraham verkade väldigt skeptisk till det förslaget. Så förmodligen får jag väl dras med detta ögonrinnande och kliande. "Det skulle vara mycket värre om det verkligen var något fel på dig", var svaret jag fick. Men jag kan inte sminka mig. Jag har knappt sminkat mig på över en vecka och om jag väl försöker dröjer det inte alltför många år innan det rinner ut.

Saxin har för övrigt anlänt nu, med hästen. Vi har installerat honom i den ena hagen och han ser väl kanske inte alltför glad ut. Till sällskap har han våra getter i ena hagen och ett gäng kor med stora betar i den andra. Det blir bra det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0